GROHE
Βρείτε μας στο FACEBOOK
Ακολουθήστε μας στο TWITTER

 

Επικοινωνία με HYDROFIX
 
grohe-logo-hydrofix geberit-logo-hydrofix buderus-logo-hydrofix ideal-standard-logo-hydrofix VITRUVIT logo1 elco-logo-hydrofix logo-HOWAT-hydrofix
  • 001.jpg
  • 002.jpg
  • 003.jpg
  • 004.jpg
  • 005.jpg

Επιλέξτε τρόπο τιμολόγησης:

Απόδειξη ή Τιμολόγιο
*Απόδειξη λιανικής κατά την παράδοση του προϊόντος στο χώρο σας
*Τιμολόγιο αν είσαστε ελεύθερος επαγγελματίας ή εταιρεία. Έχετε τη δυνατότητα να παραγγείλετε ζητώντας να εκδοθεί τιμολόγιο όταν βρίσκεστε στο 1ο βήμα καταχώρισης της παραγγελίας σας (Στοιχεία τιμολόγησης).

ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ για αγορές πάνω από 100€ για παραγγελίες εντός λεκανοπεδίου Ατιικής

Παράδοση
Κάντε την παραγγελία σας μέχρι τις 15:00 μ.μ. Δευτέρα με Παρασκευή και σας αποστέλλουμε την παραγγελία σας το πολύ σε 2 εργάσιμες ημέρες εφόσον τα προϊόντα είναι ετοιμοπαράδοτα.
Στην περίπτωση που θέλετε να παραλάβετε την παραγγελία σας πιο γρήγορα, μπορούμε να σας τη αποστείλουμε μέσω courier με επιπλέον χρέωση σας.
Σε περίπτωση που επιθυμείτε να παραλάβετε το προϊόν κάποια συγκεκριμένη ώρα, λόγω ειδικής ανάγκης παρακαλώ καλέστε το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών.

Επιστροφές προϊόντων
Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάσταση τους
α) σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της εταιρείας μας πουλήθηκαν λανθασμένα προϊόντα ή προϊόντα κακής και ελαττωματικής ποιότητας (λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή, κατεστραμμένα κατά την μεταφορά, με κακή συσκευασία κ.λ.π.) και
β) σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες υπήρξε πρόβλημα / πραγματικό ελάττωμα στο προϊόν (λειτουργίας ή ποιότητας) το οποίο καλύπτει η εγγύηση του προϊόντος και εφόσον η εγγύηση έχει δοθεί από την εταιρεία μας. Δεν εμπίπτουν στην παρούσα διάταξη προϊόντα που καλύπτονται από εγγυήσεις τρίτων όπως από τον κατασκευαστή του προϊόντος ή τον αντιπρόσωπο του.
Σε όλες τις περιπτώσεις αυτές, ο πελάτης έχει την επιλογή είτε εξ αρχής να μην αποδεχτεί την παραλαβή του προϊόντος είτε, αφού έχει παραλάβει, να επιστρέψει το προϊόν, εντός 10 ημερών από την ημέρα της παράδοσης.
Σε κάθε περίπτωση τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται σε άριστη κατάσταση, στην κατάσταση που παρελήφθησαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές και η συσκευασία του προϊόντος να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν (να συμφωνεί το ΙΜΕΙ) και να είναι σε άριστη κατάσταση. Σε περίπτωση που δεν επιστραφούν εντός 10 ημερών τότε η εταιρεία δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή και την αντικατάσταση. Σε κάθε περίπτωση και για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις το ανώτατο χρονικό περιθώριο επιστροφής για αντικατάσταση δεν δύναται να παραταθεί πέραν των δέκα (10) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Επιπλέον, για όλες τις περιπτώσεις θα πρέπει το προϊόν προς αντικατάσταση-επισκευή να συνοδεύεται απαραίτητα με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ). Πριν από κάθε επιστροφή συνίσταται να προηγηθεί συνεννόηση με το Ηλεκτρονικό κατάστημα μας.
Σε κάθε περίπτωση η επιστροφή και αντικατάσταση είναι εφικτή υπό τις κάτωθι προϋποθέσεις:
- επικοινωνήσετε την ίδια μέρα ή την επομένη εργάσιμη ημέρα με το Ηλεκτρονικό Κατάστημα
- το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί
- το προϊόν συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα, που αποδεικνύουν την συναλλαγή (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ)
Συγκεκριμένα:
- Στην περίπτωση που κάποιο είδος που παραλάβατε είναι προβληματικό μπορείτε να φέρετε/στείλετε το προιόν σε κάποιο Service, όπου επιβαρύνεστε το κόστος της μεταφοράς. Εφόσον το προιόν εμφανίζει κάποιο κατασκευαστικό ελάττωμα, το αντικαθιστούμε αμέσως δωρεάν
- Στην περίπτωση που σας στείλαμε λάθος είδος, σας στέλνουμε το σωστό και αναλαμβάνουμε κάθε κόστος μεταφοράς, παλιού και νέου προϊόντος
- Στην περίπτωση που δε σας κάνει, μπορείτε να το αλλάξετε μέσα σε 10 ημέρες (με την πλήρη συσκευασία του), αναλαμβάνοντας το κόστος της μεταφοράς του


Ειδικά για την εξέλιξη της παραγγελίας σας (σε ποιο στάδιο βρίσκεται) επισκευτείτε το Λογαριασμό σας και πατήστε "Εξέλιξη Παραγγελίας.

Βοήθεια στο χώρο μου
Ένας συνεργάτης του Εξωτερικού Service μπορεί να σας επισκεφτεί μέσα σε 24 ώρες από την τηλεφωνική σας κλήση, παρέχοντάς σας τις εξής υπηρεσίες:
Τέλος, για τις ανάγκες της εταιρείας, έχουμε ειδικό τμήμα τεχνικής υποστήριξης εταιρειών με ανταπόκριση την ίδια μέρα.
Επικοινωνήστε με το Τμήμα Τεχνικής Υποστήριξης στο 210 5322304

Καλάθι Αγορών

 x 
Το καλάθι σας είναι άδειο.

Προσφορές ...

 

prosfores-hydrofix

ideal-logo-right
 
elco-logo-right
 
HOWAT-logo-right

Είσοδος Πελατών